Bakkerij Kees zoon

Ontdek hoe een pager zorgt voor een efficiënt werkproces

Geplaatst op

Bij veel bedrijven is directe communicatie een belangrijke factor. Dit kan bijvoorbeeld het werkproces versnellen, efficiënter maken en miscommunicatie voorkomen. Dit geldt voor zowel een werkomgeving met 1 medewerker als een werkvloer met 100 werknemers. Pagers spelen hier een grote rol in. Vooral in een tijd van een pandemie worden alternatieve hulpmiddelen om het werkproces efficiënt in te richten veelvuldig gevraagd. We behandelen hoe een oproepsysteem een aanwinst kan zijn voor jouw bedrijf. We nemen hierbij een bakkerszaak als voorbeeld.

Oproepsysteem voor medewerkers

Een pager is bedoeld om snel en direct een oproep te doen aan de medewerker. Hierover kunnen allerlei protocollen over worden afgesproken. Een pager is duidelijk en geeft een direct en activerend signaal aan de medewerker. Het is een goedkoop alternatief voor het gebruik van een walkie talkie of werktelefoons. Zo kan bij drukte een medewerker opgeroepen worden naar de bakkerij. Of wanneer het brood aan een bezorger overhandigd moet worden kan een oproepsysteem efficiënt werken.

Bedrijfsveiligheid

Een pager kan ook belangrijk zijn wanneer er sprake is van een onveilige situatie. Mocht er sprake zijn van een brand in de bakkerij, dan kunnen alle medewerkers direct op de hoogte gebracht worden en kan er een veiligheidsprotocol geactiveerd worden. Zo weet iedereen direct wat hij of zij moet doen om de zaak te redden of zichzelf in veiligheid te brengen.

Direct en efficiënt contact met klanten

Vooral in de tijd van een pandemie kan een oproepsysteem ideaal effectief werken. Wanneer je in de ochtend de bakkerij opent en de eerste klanten binnenkomen, om brood en andere lekkernijen op te halen, dan kan een oproepsysteem zorgen voor het maximaliseren van je business. Omdat in tijden van een pandemie een select aantal mensen in de zaak aanwezig mogen zijn vergroot dit de wachttijd. Door bezoekers 1 voor 1 binnen te laten komen en de bestelling op te nemen, kan er vervolgens een pager meegegeven worden, zodat de klant vervolgens buiten zijn bestelling kan opwachten. Daarnaast kan er via een pagersysteem aan de wachtende bezoekers buiten de zaak een signaal gegeven worden zodra de volgende naar binnen mag komen. Een pager is dus ideaal om direct te communiceren met je klanten, zodat jij een snel en efficiënt werkproces kan creëren en behouden.

Gerelateerde berichten

Over ons

Het is onze passie je op de hoogte te houden van verschillende mogelijkheden op het gebied van vers voedsel en natuurlijk brood en bakwaren in het bijzonder.

Contactgegevens

Via info @ bakkerijkeeszoon.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2024 Alle rechten voorbehouden